مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 16:452023-08-15اقتصادي

بهره برداری از 85 پروژه آب و فاضلاب گیلان در هفته دولت


شرکت آبفای گیلان با 85 پروژه آماده افتتاح در حوزه بهره برداری و توسعه آب و دفع بهداشتی فاضلاب در سطح شهر و روستاهای استان گیلان به استقبال هفته دولت در سال جاری می رود.

- ایسنا/گیلان مدیرعامل آبفای گیلان گفت: شرکت آبفای گیلان با 85 پروژه آماده افتتاح در حوزه بهره برداری و توسعه آب و دفع بهداشتی فاضلاب در سطح شهر و روستاهای استان گیلان به استقبال هفته دولت در سال جاری می رود.

مازیار علی پور در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به پروژه های قابل افتتاح و آماده بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در هفته دولت اظهار کرد: 85 پروژه آبفای گیلان در 12 شهرستان با اعتباری بالغ بر 1559 میلیارد و 754 میلیون ریال از منابع ملی، استانی و سایر ردیف ها در هفته دولت افتتاح می شود و جمعیتی حدود 83 هزار و 947 نفر از مزایای افتتاح این پروژه ها بهره مند خواهند شد.

وی با بیان اینکه 67 پروژه از 85 پروژه مربوط به روستاهای استان و هشت پروژه مربوط به حوزه شهری است، عنوان کرد: در بخش بهره برداری و توسعه آب، اجرای پروژه آبرسانی به روستای ملکوت(فاز 2 مجتمع ملکوت) شهرستان املش از مهمترین این پروژه هاست.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان تصریح کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر 820 میلیارد ریال، از محل اعتبارات ملی اجرا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 85 پروژه آب و فاضلاب گیلان در هفته دولت

بهره برداری از 85 پروژه آب و فاضلاب گیلان در هفته دولت